سردار بوعلی با اشاره به اینکه آنچه که امروز به این نظام قدرت می دهد تا بتواند از عرصه های مختلف قدرت نمایی کند، این باور است و وجه تمایز این انقلاب با سایر انقلاب ها همین است که این انقلاب ریشه در خون شهدا دارد، اظهار کرد: مجاهدت فرزندان اسلام توطئه دشمن را خنثی کرد و باعث شد تا دشمن به مناطقی که مد نظرش بود دسترسی نداشته باشد.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 31 January 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:  سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 12 بهمن) در مراسم ادای احترام به شهدای انقلاب و ورود نمادین امام راحل (ره) که در گلزار شهدای «دارالرحمه» شیراز برگزار شد، گفت: این نظام به چنان قدرتی رسیده است که در زمان تهدید، رزمایش برگزار می کند این نظام به سطحی از اقتدار رسیده است که می تواند در مقابل همه قدرت های دنیا نمایش اقتدار را انجام دهد.

فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری این مطلب که در شرایط تهدید، ارتش و سپاه رزمایش خود را به وسعت و با عظمت برگزار کردند، تاکید کرد: این انقلاب نشان داده است که می تواند تکثیر شود چرا که آنان هرچه سعی کردند این انقلاب را حذف و تضعیف کنند اما خودشان تضعیف شدند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که امروز به این نظام قدرت می دهد تا بتواند از عرصه های مختلف قدرت نمایی کند، این باور است و وجه تمایز این انقلاب با سایر انقلاب ها همین است که این انقلاب ریشه در خون شهدا دارد، اظهار کرد: مجاهدت فرزندان اسلام توطئه دشمن را خنثی کرد و باعث شد تا دشمن به مناطقی که مد نظرش بود دسترسی نداشته باشد.

سردار بوعلی اضافه کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، قابل انکار نیست، دنیای استکبار مجبور است که این نظام را به حساب بیاورد، آنان ادعای قدرت دارند و خود را حاکم بلامنازع می دانند اما اینچنین نیست، این وضعی است که آنان دارند.

وی در پایان گفت: بر اساس باوری که به اسلام داریم باید ایمان داشته باشیم که ما پیروز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار